PONNYEVENT MED KLUBBEN!

Ikväll höll Manda (Amanda Greenhill) ett event i klubben! Ponnyer och barbacka var det som gällde :D Och inte nog med det - vi skulle rida en barbackatur i Dinodalen! Jag hade min level 3 ponny (hehe e lite lat med att levla ponnys, använder dem inte så ofta så) så med den hastigheten han har + Dinodalen=seeeg ponny. Men det vart superkul i alla fall! Och jag kan väll inte påstå att vi truppmedlemmar är dem bästa på att hålla ett snyggt led, thehe. Tillslut, försökte, vi i alla fall rida två och två på ett led bakom Manda. Det gick la helt ok ;)
 
Efter Dinodals-ritten sprang vi till Galoppbanan och tävlade lite på skoj! Ines blev vinnaren! :D Så grattiz ;)
Vi fick även en ny medlem till Bad Troopers. Kendra Greeknight! En numera vän till mej som jag hjälpte en gång med att hitta DET trädet i Hollow Woods, vad där nu står inristat har jag glömt. Logiken där ja.
Whatever, det vart Kendra's första event med BT så det va kul. Välkommen än en gång till klubben :')
 
 
Ibland kan vi stå på ett någorlunda rakt och fint led. Men egentligen är vi för badass för sånt ;)
Allmänt, Bad Troopers | |
Upp