SEMESTERTIDER

Bloggen fick ett spontant sommarlov en månad men nu äre återigen dags för jobb! ;)
Jag har ju också sommarlov, men har man häst äre nästan som vilken dag som helst.. 5 dagar i veckan rider jag. Alltid ut i skogen, där trivs vi bäst jag och min älskade springare. Han är en travhäst förresten! :) Så det betyder alltså han har 2-3 (ibland 4) vilodagar, brukar bah promenera med honom i skogen då, och därmed får jag också sovmorgon. Vilket jag dock inte uttnyttjar då jag är en morgonmänniska rakt igenom! :D Älskar och gå upp tidigt. Vaknar jag typ 5 är jag hur pigg som helst och kan då gå upp och typ sätta mej på bryggan och fiska. Bor på landet (med pappa) och har egen sjö på tomten ;) Eller sätta mej på balkongen där jag bor i stan (med mamma) och käka frukost och spela star stable. Ni anar inte hur awesome det är. Haha. Väldigt random inlägg men de jag vill ha sagt är att jag nu är igång med bloggen igen! Hoppas ni stannar, har märkt det för en trogen skara läsare har kikat in varje dag. Haha söta.
 
Bravefighter ^
 
Allmänt, Amanda Rainhill, IRL | |
Upp