MUSIK NÄR MAN SPELAR

Brukar ni lyssna på musik när ni spelar SSO? Har ni på Spotify i bakgrunden eller väljer ni att lyssna på alla fina soundtracks i spelet? Eller så väljer ni att ha det helt tyst? Tell me! :D
 
Själv brukar jag i princip alltid endast ha på spelets ljud. Det är så fint och ja, det passar. Har tyvärr ingen bättre motivering, haha. Men ibland står min Spotify på i bakgrunden och då finns det en lista jag brukar ha på när jag spelar SSO. Eller det är ett album från filmen ''Transformers: Revenge of the Fallen'' med alla låtarna därifrån, som dessutom är en av mina favoritfilmer (jag vet, samma år som filmen kom ut så klassades den som en av det årets sämsta filmer, haha).
Favoritlåtarna där är ''New Divide''- Linkin Park, ''I don't Think I love you''- Hoobastank, ''21 guns''- Green Day och ''Capital M-E''- Taking back Sunday. Helt otroligt bra. :') 
 
Sen brukar jag även lyssna på kent. Har gjort en lista med ALLA kent-låtar. Och det är ju en del. ;)
Favortiterna är ''Vy från ett Luftslott'', ''Ärlighet Respekt Kärlek'', ''Sjukhus'', ''LSD, någon?'', ''Dom som försvann'', ''Vi mot världen'', ''FF'' och ''Ingenting''. Nu blev det ett fint gäng citationstecken, ehe.
Man får skapa sig en egen teori av vad låtarna betyder och man påverkas verkligen av dem. Det är få artister//band som verkligen får in den känslan i sina låtar. Mäktigt och proffsigt må jag säga.
 
Btw, påtal om kent så ska jag till Bråvallafestivalen alla tre dagarna (25-26-27 juni) vilket gör att jag inte kommer spela SSO eller blogga då. Men det lär ni väll överleva. ;)
Jag ska se kent, Echosmith, Sheppard, Robin Schulz, Rise Against, In Flames, Backyard Babies, Sabaton, Norlie och KKV, a day to Remember, All time low, Eagles of Death Metal, Familjen, Ola Salo, KSMB, Lamb of God, Maskinen, Papa Roach, Parkway Drive, Somekindawonderful, the Gaslight Anthem, Steve Aoki, Tove Styrke, Stiftelsen och Robbie Williams! Haha inte lite det. Men det ska så sjuuukt roligt! :D Ska dit med 4 kompisar den 24:de juni och sen ska vi sova hos en annan kompis, alla dagarna, som bor i Norrköping. :) Perfekt ju!
Lär nog komma upp några tidsinställda inlägg i alla fall så här inte är helt dött.
 
Har inte mer och säga nu så vi hörs! :D
 

 
 
Allmänt, Övrigt | |
Upp