BABYRABBIT

Jag har köpt en ny häst..
Säg hej till Babyrabbit aka Pricken!
(jag vet, mycket ocoolt smeknamn men shhh, säg inget).
 
Tycker Pricken passar bra. Det tog dock en himla lång tid att komma på. Jag ville ha något unikt och som var lite klurigt för andra att komma på vart man fått det ifrån. Och då blev det Pricken eftersom han är så gott som prickig! ''Vad äre för klurigt med det'' undrar ni. Jo, det är såhär. Ibland tar han på sig en randig kostym vilket gör att man inte ser prickarna.
Där var jag allt lite smart! ''Jorå hon gör skäl för sitt namn serru (Brain alltså)''
Förtjänar faktiskt en applåd där tycker jag.
 
LET'S GO CRAZY!!11ett
(är inte alls irriterad på texten som är LITE IVÄGEN..)
 
 
 
 
 
 
Allmänt, Babyrabbit, Mina hästar | |
#1 - - Agnes Moonstar:

Gör gratis redigeringar, först till kvarn, sedan får man stå på kö!. Skulle var jätte kul om du,eller någon annan ville få en redigerad bild. Har precis börjat, så är inte världens duktigaste men träning ger färdiget! Kram! :)
http://nouw.com/starstableponny/redigerar-bilder-19189829

Svar: Kikade in på din blogg och du redigerar verkligen jättefint! :'D Så fint skulle jag aldrig kunna göra! Jag vill gärna ha en redigerad bild, ska se vad jag hittar i arkivet så skickar jag den sen :)
Du är verkligen jätteduktig! Keep up the good Work!
//Kram Amanda.
Amanda Rainhill

#2 - - Agnes Moonstar:

Åh tack så jättemycket, blir superglad! :)

Upp