HISTORIEN OM MANDIZ OCH BAD TROOPERS - SÅ BÖRJADE DET

Historien kommer berättas in i minsta detalj :) Inget får glömmas..
 
''Jag hade precis anlänt till Firgrove på min vackra springare, Mistsoul. Jag skulle precis gå fram till Felicity och och ta emot hennes uppdrag när en spelare kommer fram till mej. Hennes namn var Teagan Suncake och hon bar mössa och skinnjacka. ''How old are u?''' frågade hon och jag svarade henne. Efter det började vi snacka och hon frågade snällt om jag ville gå med i hennes och Dalma Suncake's klubb; Bad Troopers. En klubb för äldre spelare. Till en början var jag väldigt skeptisk då dem klubbar jag tidigare varit med i inte har varit så seriösa. Men, tänkte jag. Jag får väll ge dem en chans.
Teagan släpade med mej till Silvergladebyns fontän och jag vinkade mot en förvånad Felicity när vi lämnade Firgrove. Framme vid SGBfontänen stannade vi och där mötte jag Dalma Suncake - the one and only Daim! Hene började jag också snacka med och jag blev mindre och mindre skeptiskt mot denna klubb så hon skickade en förfrågan till mej vilken jag accepterade med stolthet. Ja, så kan man beskriva känslan.
Direkt märkte jag att detta skulle bli annorlunda. Detta var klubben jag så länge letat efter. Och inte trodde jag då att vi skulle bli den..familjen vi är idag! Hursomhelst, vi tre drog runt lite överallt och lärde känna varandra mer och jag var överlycklig. Efter en stund splittrades vi, antingen för och logga ut, göra uppdrag eller levla hästar.
 
Och sen den dagen har jag varit stolt medlem i Bad Troopers. Min SSO-familj som betyder oerhört mycket för mej.
Jag kommer aldrig för 5 öre att lämna BT. Aldrig nånsin.''
 
Tack Teagan. Hade vi inte varit i Firgrove den dagen, på exakt samma tidpunkt, på exakta sekunden och hundradelen, så hade jag inte funnits nå mer på SSO idag. Tack Daim också. Underbara människor och fantastiska vänner. Sånna som ni borde alla förtjäna <3
 
 En av dem första bilderna vi tog tillsammans! <3
 
 
Allmänt, Bad Troopers | |
Upp