OM 49 ÅR..

Jag, Nellie och Joel satt och funderade vid en tom grillplats i FP igårkväll.. Om 49 år går vi alla tre i pension. Väldigt intressant diskussionsämne en lördagkväll, haha. Nej men vi tänkte på frågor som ''Kommer vi spela SSO om 49 år?''
- vem vet! Det skulle inte förvåna mej om vi gör det men med tanke på att 49 år är en väldigt lång tid så hinner det ju (förhoppningsvis) hända en hel del grejer. Tänk hur SSO - om SSO finns kvar - ser ut om 49 år! Ember och Sillen lär ju vara väldigt gråhåriga.. och Sam lär se ut som ett skelett. Haha nejmen man kan leka mycket med tanken.
 
Väldigt random ämne men nu frågar jag er:
 
Hur tror ni att SSO ser ut om 49 år? Är det troligt att ni fortfarande kommer spela då?
Nu utgår vi från att SSO finns kvar även då.
 
(sen kan ni även få som uppdrag att räkna hur många gånger jag nämnde ''49 år'' i inlägget haha..)
 
Jag och Issa! :D ''On Wednesdays we wear pin..SUNGLASSES!''
 
 
Allmänt, Tankar och funderingar | |
#1 - - Maja Starwood:

jag tror att jag kommer spela sso!!!! För det e så kul :D
och sen tror jag at många nya områden har öppnats och det kanske finns killar på spelet att välja att spela som. Och man kan kanske ha föl.

Upp